poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Krótko i na temat

Witam Was wszystkich :)
Nazywam się Marysia i po przeczytaniu kilkudziesięciu różnych opowiadań o Dramione, sama postanowiłam napisać swoje. Ponieważ bardzo lubię pisać i dobrze się czuję gdy to robię, po długim namyśle wzięłam się do roboty i utworzyłam bloga. To że lubię pisać, nie znaczy, że robię to świetnie i jak każdemu, zdarza mi się popełniać błędy, dlatego musicie na to przymknąć oko. Chyba powinnam Was nieco wprowadzić w temat, a mianowicie: Historia rozpoczyna się tuż po zakończeniu wielkiej wojny z Voldemortem. (Wolałam, pozostawić 7 części Rowling w nienaruszonym stanie ;) ) Trójka przyjaciół szykuje się do powrotu do Hogwartu i do ukończenia 7 roku nauki, jednak coś jest nie tak... Więcej nie zdradzę :) Zapraszam do przeczytania pierwszego rozdziału i skomentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz